View Single Post
Old 09-17-2024, 01:20 PM   #15533
El Vaquero de Infierno
Sisukas Mies

El Vaquero de Infierno's Avatar

El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)El Vaquero de Infierno makes a lot of good posts (200,000+)
Quote:
Originally Posted by Seanny One Ball View Post
That’s one of the things that really bugs me about you mate. We get so close to being on the same page and then I remember your weak stances on the Tory party and your absurd adoration of insufferable foreign pap music.

You need a good kick up your cock boy.
Quote:
Also that time you were thirty minutes away from me and didn’t tell me until you were safely hours away from me. That annoyed me.
Quote:
I’m a centrist too so you are basically a wildly left leaning loon at this juncture in time. Would your parents be receptive to a queer son?
I'm here to confound and disappoint in equal measure.
El Vaquero de Infierno is offline   Reply With Quote